Ugrás a fő tartalomra

Interjú Gabriella Eld-el! :)

     Sziasztok! A mai napon egy interjút olvashattok Péró Gabriellával/Gabriella Eld-el:) 


1   1.Honnan jött az első történeted ötlete?
Egy régebbi történetemből, amit még közel tízévesen találtam ki.
2.Hány éves korod óta írsz?
Azt hiszem nyolc-kilencéves lehettem, amikor először belekezdtem egy sztoriba, tehát elég fiatalon kezdtem az alkotást.
3.A saját életedből is merítettél dolgokat?
Inkább a világnézet tekintetében merítettem; a saját életszemléletemet a szereplőimbe gyúrtam, de például a karakterek személyiségének szempontjából nem merítettem senki ismerősből, csakis magamból.  Minden karakter kizárólag a fantáziám szüleménye; a döntéseim és a gondolataik mind az én világnézetem tükrözik.

4.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből?
Az Emlékek Jordan számára című műben, vagyis az első részben, a vége a kedvencem, azt a részt szerettem a legjobban írni is. A Remények Jordan számára már több kedvenc részt is tartogat; leginkább azokat a részeket szeretem, amikor kiderülnek a csattanók. De egyébként imádom mindkettőt úgy, ahogy van, elvégre az én munkáim. J
5.Az írás a napodnak hány százalékát teszi ki?
Mielőtt elkezdek valamit, írok; ez a hobbim, így igyekszem minél többet hódolni neki. Éjszakába nyúlóan írok. Olyan sokat, amennyit csak tudok. 
6.Lesz következő regényed? Ha igen, lehet már róla tudni valamit?
A napokban fejezem be a trilógia harmadik részét. Az lesz a következő utáni regényem; a befejező rész, de már van ötletem egy másik sorozatra is, amiről egyelőre még nem szeretnék részleteket elárulni.
7.Ki a kedvenc szereplőd a saját könyvedből?
Robin.  Ő volt az egyik első karakterem és hihetetlen jellemfejlődésen megy át a trilógia során. Úgy tudok csodálkozni rajta mindig, mintha nem is én írtam volna. J

Köszönöm az interjút! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A srác nem csak a pályán szeret játszani… Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende,

Borítóleleplezés: Réti László - Falak mögött

Sziasztok! A mai napon egy borítóleleplezést hoztam nektek mégpedig Réti László:Falak mögött című könyvéről. Fülszöveg: Európát szíven találta a két évtizedes migrációs hullám. A kontinens bezárkózott Sötét korszak köszöntött ránk. A kontinens déli- és keleti határát hat méter magas építmény, a Fal szegélyezi. Kétszáz méterenként őrtornyok állnak géppuskákkal, mesterlövészekkel. Tűzparancs van érvényben. Ezrek halnak meg, mert megkísérlik átmászni vagy áttörni a falat. A kontinenshez tartozó szigetvilágot fel kellett adni. Szicília, Kréta, Ciprus, Málta – mind elvesztek. Földjükön anarchia tombol, nincs jog, nincs rend, csak forrongó, reményvesztett embertömeg. Radnai Margit az Európai Bevándorlási Hivatal tapasztalt ügynöke ebben a világban próbálja megvédeni azt, ami számára igazán fontos. A saját elveiért áll ki, akárcsak a többiek: a budapesti egyetem fiatal, radikális elveket való tanára, a New York-i könnyelmű oknyomozó újságírónő, és a világszert