Ugrás a fő tartalomra

Zoe Sugg:Girl Online [Értékelés+Nyereményjáték!]

Sziasztok! A mai napon Zoe Sugg:Girl Online című könyvéről olvashatjátok a véleményemet!
Köszönöm a Libri Kiadónak a recenziós példányt!

Fülszöveg: 
Girl Online megdöntötte a megjelenés hetében legjobban fogyó könyv eddig világrekordját, 35 országban vehetik kézbe a rajongók. 
A ​25 éves Zoe az Y generáció nemzetközi sztárja, aki Zoella néven pár éve indított divat- és sminktanácsadási csatornát a YouTube-on. Korosztályából sok lány őt tekinti legbizalmasabb barátnőjének, akivel fiúkról, családról, suliról és divatról, szerelemről és félelmekről is őszintén lehet beszélni. A
Pár megdöbbentő adat Zoelláról:
3 millió Twitter követő, 3.5 millió Instagram követő, 7 millió YouTube feliratkozó, 2 millió Facebook like.
A brit kisvárosban élő Penny Porter úgy akarja legyőzni szorongásos rohamait, hogy blogot indít, és ismeretlenekkel osztja meg érzéseit, gondolatait. GirlOnline álnéven bele is vág, de egy szerencsétlen baleset elrettenti a folytatástól.
Penny és családja a karácsonyt New Yorkban tölti, ahol a lány megismerkedik (és fülig beleszeret) egy izgalmas és sármos zenész srácba. Pár nap alatt megfordul velük a világ, Noah a legjobb dolog, ami Pennyvel történhet, és a lány azonnal világgá is kürtöli újdonsült boldogságát a blogon… csak azt nem sejti, hogy ezzel lavinát indít el, és nemsokára több ellensége lesz, mint ahány barátja…
Vajon megbízhatsz a legjobb barátodban, ha a szerelem a tét? És a szerelmedben, ha a boldogság?

Könyvről:
Írónő:Zoe Sugg (Zoella😍)
Kiadó:Libri Kiadó
Kiadási Év:2016
Oldalszám:380

Értékelés:

Zoella videót mindig is imádtam,szóval úgy gondoltam elolvasom a könyvét és nem csalódtam benne. Pontosan azt kaptam amit vártam. Könnyed,szórakoztató és természetesen kikapcsol. És én erre vágytam! :)  Köszönöm szépen a Libri Kiadónak,hogy elolvashattam!

Pennynek van egy blogja a Girl Online,ahol kiírja magából az érzelmeit,és próbál tanácsokat adni azoknak akik hasonló helyzetben vannak mint Ő.
Eleinte erről a blogról csak Elliot tud a lány legjobb barátja. Penny a pánikrohamairól is csak a neki beszél,ami egy autóbaleset után következett be,és azóta folyamatosan újra és újra átéli. 
A lány a könyv elején elég kínos szituációkba keveredik,ilyen például,mikor az iskolai előadáson hasra esik,ami kikerül az internetre is,és mindenki rajta nevet. Ráadásul ezt a videót a legjobb barátnője kezdi el terjeszteni,így Penny még jobb kiborul,hogy milyen barát az ilyen..
De szerencsére Penny elmenekülhet az iskola elöl,családjával és Elliottal New Yorkba utaznak a karácsonyi ünnepekre azért ,mert édesanyja ott kapott munkát.A lány már az első nap megismerkedik Noahval aki fenekestül felfordítja az egész életet. Innentől pedig nem szeretnék spoilerezni.



Egyértelműen Penny lett a kedvenc szereplőm,teljesen megtudtam érteni minden döntését,olyan éretten gondolkozott,szerethető,kedves,aranyos lány. :)
Noah-t is megkedveltem,tipikusan egy álompasi akit mindenki elfogadna. Noah és Penny mindvégig nagyon aranyosak voltak együtt,imádtam a párosukat.
Elliotot nem igazán értettem meg sokszor,nem viselkedett mindig baráthoz méltóan,és elkövetett olyan dolgokat amiket én biztosan nem tettem volna. 

Az egészben pedig magát a blogos ötletet szerettem meg a legjobban,annyira közel éreztem magamhoz. A könyv bemutatta milyen ha elveszítünk egy olyan barátot akiben eddig tökéletesen megbíztunk,bevezet a bloggerek világába és olvashatunk a pánikrohamakról is. 
Maga a történet tele van klisékkel,és ezzel szerintem semmi gond sincsen. Természetesen nem egy világmegváltó regényt kaptunk,hanem egy tipikus romantikus YA könyvet! :) Engem mindvégig tökéletesen lekötött,pörgős,izgalmas olvasmány volt! :) Alig várom,hogy a folytatását is elolvashassam! A könyvet ajánlom mindenkinek aki szereti a csöpögős regényeket! :) 




NYEREMÉNYJÁTÉK!

Szeretnéd megnyerni Zoella könyvét? Most itt a lehetőség!
Hogy megnyerhesd a könyvek kérlek olvasd el a feladatokat! :)

1.Likeold a facebook oldalamat (Oldal)
2.Kövess instagrammon  (Instám)
3.Írd meg itt hozzászólásban,hogy melyik könyv értékelését szeretted a legjobban! :)


A játék vége:2017.07.28






Megjegyzések

  1. Nekem , Zoé Sugg Girl Online értékelése tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Az instagrammodat és a facebookodat régebb óta követem a kedvenc értékelésem tőled pedig A Fehér Rózsa értékelése.

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) az instagrammodat mar kicsit régebb óta követem facebookon is bekövettelek��nekem Zoé Sugg Girl Online értékelése tetszik.����

    VálaszTörlés
  4. Szia! Instagramon és facebook-on is követlek. A kedvencem az értékelések közül Kaise West- Szívességből szerelem. Persze mind nagyon jó: D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Követlek mind a kér helyen :) nekem a Fehér rózsa értékelése volt a kedvencem, alig várom már, hogy olvashassam :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Mind a két helyen követlek. Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogod, nagyon tetszik és egyszer én is szeretnék egy ilyen jó blogot írni.
    A kedvenc értékelésem pedig, Paula Hawkins: A víz mélyén

    VálaszTörlés
  7. Szia!:) Már régebben bekövettelek minden közösségi portálon, így a hozzászólás megírása maradt. Nekem személy szerint Leiner Laura: Egyszer című könyvének értékelése tetszett az egyik legjobban.:) De az itteni értékelést is elolvasva, kedvet kaptam ennek a könyvnek is az elolvasásához.😁

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mind a két helyen követlek. A kedvencem az értékelések közül Kaise West- Szívességből szerelem. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! :) Legjobban Kalapos Éva: D.A.C 6. - Éretté nyilvánítva könyvéről írt értékelésed tetszett a legjobban, hiszen már nagyon várom, hogy én is elolvashassam. Facebook-on Tina Gyurcsok néven, Instagramon @tin.aah ként követlek. Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!Leiner Laura:Egyszer tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Fb-n Emma Gyuricza, instagramon @emma.thebooklover2 néven követlek. Minden értékelésedet nagyon szeretem,de Leiner Laura: Egyszer c.könyvéről írt kritikád különösen tetszett. Imádom a könyvet! <3
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Fb-n Emma Gyuricza, instagramon @emma.thebooklover2 néven követlek. Minden értékelésedet nagyon szeretem,de Leiner Laura: Egyszer c.könyvéről írt kritikád különösen tetszett. Imádom a könyvet! <3
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! :) Legjobban Leiner Laura Egyszer értékelése tetszett. :))
    Instagramon @lillakozma0 , facebookon Kozma Lilla néven követlek. ^^
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  14. Szia
    Paula Hawkins - A Víz Mélyén értékelésed szerettem :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Követlek mindkét közzösségi oldalon!
    Nekem Zoe Sugg: Girl Online értékelése tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  16. Szia! :) Követlek mindenhol, nekem ez az értékelésed, a Girl Online tetszik legjobban. :) Eléggé felkeltetted az érdeklődésemet a könyv iránt. :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. Hello!Nekem mindegyik értékelésed nagyon tetszett,de legjobban Noah Hawley: Zuhanás előtt kritikád nyerte el a tetszésemet :) Mindkét közösségin követlek.Instán: @encii_5 néven.Nagyon felkeltetted az érdeklődésemet,mint a Girl Online,mint a Zuhanás előtt könyv iránt :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nekem a kedvencem jelenleg a Szívességből Szerelem, és a Girl Online, mert ezek az értékelések hívták fel a két könyvre a figyelmem:) Szeretném mind a kettőt elolvasni még a nyáron:)

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Koszi a lehetoseget! Mar regebb ota kovetlek mindket helyen. Az egyik kedvencem Racz-Stefan Tibor konyve, ezert legjobban a Túl Szép c. konyverol irt ertekelesed tetszett. Szilágyi Heléna:Ahol a part szakad c. konyverol irt ertekeles is nagyon tetszett. Nehez valasztani, mert mindegyik tetszett, esetleg maga a konyv nem allt akkor kozel hozzam, de ez nem von le belole.

    VálaszTörlés
  20. Sziaa, nekem személy szerint Rena Olsen, Egy szót se szólj című könyvének kritikája, értékelése tetszett a legjobban. Valójában, csak pár hete követlek instagrammon, és nemrég jöttem rá, hogy blogot vezetsz, amihez nagyon gratulálok😄😄

    VálaszTörlés
  21. Vágó Vivien Elizabet2017. július 22. 13:35

    Szia:) Nekem Paula Hawkins: A víz mélyén című könyv értékelése tetszett a legjobban. Fb-n már régebb óta követlek de instán csak pár napja. A blogodat pedig nagyon imádom^^

    VálaszTörlés
  22. Szia! Én már követlek Facebookon és Instán is:) A kedvencem a Reménytelen, mert azt szeretném legközelebb elolvasni, nagyon felkeltetted az érdeklődésem:) De nagyon tetszik ennek a könyvnek az értékelése is:)) Nagyon kedves dolog Tőled, hogy ilyen nyereményjátékot csinálsz:)

    VálaszTörlés
  23. Szia követlek Laura Poór illetve lalaa_poor nevek alatt és a kedvenc értékelésem a Paula Hawkins: A víz mélyén értékelés! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Facebookon már régebb óta követlek Katalin Széll néven,instán pedig Katalin7711 néven.
    Nekem az értékeléseid közül Kasie West:Szívességből szerelem c. könyv értékelése tetszett nagyon

    VálaszTörlés
  25. Szia! :)
    Mindkét helyen követlek! Legjobban Leiner Laurától az Egyszer értékelése tetszett a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Bekövettelek mind két helyen (instán: henii75 facen: Szabó Heni)
    A KASIE WEST:SZÍVESSÉGBŐL SZERELEM értékelésed volt az ami nekem nagyon tetszett.
    Még eddig nem hallottam erről a könyvről, és most felkeltetted az érdeklődésemet, meg is van mit veszek legközelebb ����
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. A kedvenc értékelésem :Paula Hawkins: A víz mélyén
    Orbán Erzsébet néven követlek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A srác nem csak a pályán szeret játszani… Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende,

Borítóleleplezés: Réti László - Falak mögött

Sziasztok! A mai napon egy borítóleleplezést hoztam nektek mégpedig Réti László:Falak mögött című könyvéről. Fülszöveg: Európát szíven találta a két évtizedes migrációs hullám. A kontinens bezárkózott Sötét korszak köszöntött ránk. A kontinens déli- és keleti határát hat méter magas építmény, a Fal szegélyezi. Kétszáz méterenként őrtornyok állnak géppuskákkal, mesterlövészekkel. Tűzparancs van érvényben. Ezrek halnak meg, mert megkísérlik átmászni vagy áttörni a falat. A kontinenshez tartozó szigetvilágot fel kellett adni. Szicília, Kréta, Ciprus, Málta – mind elvesztek. Földjükön anarchia tombol, nincs jog, nincs rend, csak forrongó, reményvesztett embertömeg. Radnai Margit az Európai Bevándorlási Hivatal tapasztalt ügynöke ebben a világban próbálja megvédeni azt, ami számára igazán fontos. A saját elveiért áll ki, akárcsak a többiek: a budapesti egyetem fiatal, radikális elveket való tanára, a New York-i könnyelmű oknyomozó újságírónő, és a világszert