Ugrás a fő tartalomra

Karácsonyi csodák?! /LUSH/

Kb 1 éve lettem teljesen Lush függő,azóta pedig ha fürdőbombát szeretnék venni,csak tőlük rendelek,és,hogy miért? Ebből a bejegyzésből kiderül. Holnap pedig érkezik a Gubanc ékszer oldalról való beszerzéseim!

Alapvetően ami a legszimpatikusabb a Lushban az az,hogy nem tesztelnek állatokon,illetve kézzel készítik minden terméküket.Illetve az illatuk.Az első ami beugrik a Lush szóval kapcsolatban,az a mennyei illat,ami az üzletben kering.Valamint a termékeknek is rendkívül intenzív,finom,kellemes illatuk van,miután elhasználtam a termékeket még utána is lehetett érezni azt a dobozban.
Az én kedvenc termékeim egyértelműen a fürdőbombák és a habfürdők,aki ezt vesz nekem bármilyen alkalomra,az jól ismer engem és tudja,hogy mire vágyom,mert Lush-al sosem lehet mellé lőni nálam. (Anya hamarosan karácsony!) Szóval nagyon örültem mikor választhattam az oldalukról termékeket,amiket kipróbálhattam. Mondjuk a válogatás elég sok ideig tartott,legszívesebben az összes terméküket kipróbálnám. Végül 2 termékükre esett a választásom,de hatalmas örömömre 4 termék lapult a csomagomban,szóval nekem is meglepetés volt,hogy mit kapok. A csomag pont szülinapom előtt érkezett,így tökéletes ajándék lett.

Kezdem a kedvencemmel. Ez pedig a The Snowman elnevezésű csillámos habfürdő ,ami kakaóvajból,szicíliai citromolajból és she vajból áll. Annyira aranyos,nagyon feldobja a fürdőszobát,jelenleg én a szobámban tartom,olyan jó érzés ránézni,az illata pedig kellemesen citromos.Szegény hóemberkét rendesen féltem,nehogy történjen vele valami!Biztosan nem 1 fürdőzés alkalmával fogom elhasználni,próbálom beosztani,hogy minél tovább láthassam. Egyébként erről a cukiságról lenne szó:

Aztán érkezett még 1 csodálatos fürdőbomba is,ami a Thundersnow nevet viseli. Ebben pedig kolumbiai kakaó abszolúttal,apttogós cukorka és borsmenta olaj lelhető fel. 12 összetevőből áll,ebből pedig 10 természetes összetevő,ami valljuk be eléggé jó arány,a maradék 2 pedig a Parfüm és Lauryl Betain,amik biztonságos szintetikus anyagok. Kíváncsi vagyok,hogy fürdésnél mi lesz a közepében,mert egész biztos vagyok benne,hogy a Lush elrejtett ott valamit. Én egyébként kék csillámporra gondolok,de majd hamarosan kiderül.Nektek sem szeretném lelőni,hátha valaki ilyentt kap karácsonyra.


Ezerszer körbenéztem már a Lush oldalán,de a Snow Fairy szilárd testkondicionálójával még sosem találkoztam,és ez rendkívül nagy hiba volt.!Mikor felnyitottam,már akkor potyogtak rám a kékes,rózsaszín csillámporok,el sem tudom képzelni milyen lesz majd amikor használni fogom. Talán ennek a terméknek van a legjobb illata,bár azt nem tudom megmondani mire hasonlít. Egyébként a termék hidratálást és bőrpuhítást ígér,reményeim szerint ez tényleg így lesz,mert a bőrömnek eléggé szüksége lenne a puhításra.Főleg így a téli,száraz időkben.Egyébként a Snow Fairy nevet nemcsak ez a termék viseli,van még hozzátartozó tusfürdő,szappan,csillámtömb,együtt pedig biztosan nagyon jól néz ki.A termékek megtalálhatóak a Snow Fairy ajándékcsomagban,amiben 4 termék található:(tusfürdő,testkondicionáló.fürdőbomba és egy Bubble Bar)
 Aki pedig pink mániás,annak egyenesen kötelező ez a csomag! Tudjátok karácsonykor magatokat is megkell lepni valamivel! 


Sajnos elérkeztünk az utolsó cukisághoz,ami a Twilight Sparkle Jar:Csillámtár,halvány lila színben. A főbb összetevői levendula és bio kakaóvaj. Ez is,mint a Lush összes terméke természetes  összetevőkből készül,némelyikben pedig biztonságos szintetikus anyagok találhatóak. Ez továbbra is rendkívül szimpatikus számomra.
A terméket egyébként aki nem tudná,úgy kell használni,hogy a megfelelő helyen ki kell lyukasztani,majd a kívánt testfelületet be kell szórni hintőporral. A tartóját ha szeretnéd, pucér testápolóként is elhasználhatod. Én már kipróbáltam és egyébként borzasztó jó az illata.!Lágyító és kondicionáló hatása van.
De figyelem! Használat után garantált a csillogás! :) :)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként